Bereik je doelgroep met QYN

QYN is een relatief jong bedrijf. Toch is er sprake van behoorlijk wat ervaring en vakkundige kennis. Dat komt omdat er veel experts van andere bedrijven zijn overgestapt naar Qyn. Zij werden overtuigd door het enorme potentieel van het bedrijf. In de afgelopen jaren is QYN dan ook razendsnel gegroeid. Grote bedrijven zoals KPN, Intersport en Expresso maken al gebruik van de diensten van QYN. Een jong bedrijf heeft immers ook zo zijn voordelen. Je zit bijvoorbeeld niet vast aan oude bedrijfsstructuren. Bovendien heb je de mogelijkheid om louter gebruik te maken van de nieuwste technieken. Het digitale tijdperk heeft veel veranderingen gebracht. Die merk je niet alleen op achter je computer of smartphone, maar ook in de echte, fysieke wereld.

Gerichte marketing

Gerichte, ook wel targeted, marketing is helemaal van deze tijd. Het houdt in dat je advertenties specifiek richt op een doelgroep. Dat is natuurlijk niks nieuws. Nieuwe technieken hebben het wel mogelijk gemaakt dat targeted marketing eenvoudiger dan ooit is. Dat gebeurt online. Bijvoorbeeld door op bepaalde websites advertenties te plaatsen. Ook wordt de browsergeschiedenis van gebruikers van het internet in de gaten gehouden. Op basis daarvan worden er gericht advertenties aan zo’n gebruiker gestuurd. Dat is allemaal digitaal, maar in de echte wereld is targeted marketing ook mogelijk. Dat doe je door gebruik te maken van digital signage. Dat zijn displays waarop advertenties en informatie staan. De inhoud van zo’n advertentie op een display kan razendsnel aangepast worden. Dat gebeurt op basis van de mensen die voorbij lopen. Jongeren hebben immers andere interesses dan oudere mensen. Door snel in te spelen op voorbijgangers is reclame waardevoller dan ooit. QYN is een expert op het gebied van digital signage. Als jij ook beter en gerichter wil adverteren dan doe je er goed aan om contact op te nemen met één van de medewerkers.

Comments are closed.